سوال دارید؟

02333344716

آدرس ما

سمنان

 

سبد خرید

نقاشی نمای ساختمان

اجرای نقاشی نمای ساختمان با قیمت مناسب و به صورت تضمینی توسط استادکارهای مجرب گروهرنگامیزان برتر. جهت اطلاعات بیشتر و درخواست بازدید رایگان و استعلام قیمت نقاشی نمای ساختمان با مشاورین ما تماس بگیرید.

موارد مؤثر در تعیین قیمت در نقاشی ساختمان

در تعیین قیمت برای نقاشی ساختمان چندین عامل مؤثر هستند تا قیمت نهایی برآورد شده و تعیین قیمت انجام شود در ادامه به بررسی این عوامل می‌پردازیم :

  •   شما در چه شهر یا منطقه‌ای قصد نقاشی ساختمان را دارید این مسئله بسیار در تعیین قیمت مهم است زیرا میزان دردسترس بودن رنگ و مصالح و همچنین هزینه ی اعیاب و ذهاب به هزینه ها اضافه می شود.
  •     نوع رنگ انتخابی مهم است چون برخی از رنگ ها از قیمت های بالاتری برخوردار بوده و ممکن است درجه یک و دو داشته باشند.
  •   زمانبر بودن نوع نقاشی ساختمان نیز از مواد حائز اهمیت است و برخی از رنگ ها به علت سرعت خشک شدن پایین تر و یا نیاز داشتن به ظرافت کاری بیشتر نیاز به صرف زمان بیشتری دارند.
  •   قیمت مصالح مورد نیاز در نوع کار نقاشی ساختمان، مورد درخواست مشتری

امروزه با نوسانات وحشتناکی که در قیمت ها وجود دارد که رنگ های ساختمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، دادن قیمت قطعی کار بسیار سختی است و در ماه های اخیر در برخی از رنگ ها افزایس قیمت 100% نیز اتفاق افتاده است شاید برای همین قیمت هایی که در جدول بالا مشاهده می کنید با قیمت هایی که در دیگر سایت ها می بینید همخوانی چندانی نداشته باشد و سایت ها مجبور باشند برای قیمت گذاری دقیق تر هر دو تا سه روز قیمتی جدید اعلام کنند.

برای دریافت قیمت‌های قطعی می‌توانید با کارشناسان این گروه ساختمانی تماس حاصل فرمایید و از قیمت‌ها به طور دقیق تر مطلع شوید و در صورت تمایل با بازدید رایگان از کار و ارائه‌ی تخفیفات مختص هر شهر یا منطقه در تهران نقاشی ساختمان خود را به ما بسپارید .

انواع رنگ مناسب برای نمای ساختمان

رنگ نمای اکریلیک : رنگ‌های اکریلیک از جمله مقاوم ترین و با دوام ترین رنگ ها در نمای ساختمان هستند که میزان درخشندگی و انعطاف‌پذیری این رنگ‌ها بالا بوده و تمامی این خصوصیات در کنار هم موجب بالا رفتن طرفداران این رنگ در نمای ساختمان شده است.

رزین اکریلیک : رنگ‌های رزین اکریلیک بر دو پایه ی آب و روغن تولید شده اند.رنگ رزین اکریلیک با حلال آب ،ضد قارچ و بدون بو بوده و در برابر اشعه ی خورشید نیز مقاومت بالایی دارند. از این دسته از رنگ ها می توان برروی انواع سطوح سیمانی ،گچی ،سخت و … استفاده کرد.

رنگ کنیتکس : این دسته از رنگ ها بر دو پایه  ی رنگ های پایه آب و روغن تولید شده اند که انواع پایه روغن این رنگ برای رنگ آمیزی سطوح خارجی ساختمان مناسب هستند این دسته از رنگ ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نور خورشید دارند .رنگ روغنی : رنگ روغنی با حلال نقت برای سطوح فلزی مثل درب و پنجره ها کاربرد بیشتری دارند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند.قابلیت شستشو در این دسته  از رنگ ها به ما کمک می‌کند در صورت کثیف شدن درب و پنجره به راحتی آن ها را از آلودگی ها پاک کنیم.

رنگ استخری : رنگ های استخری از رنگ‌های بسیار مقاوم در برابر رطوبت و انواع قارچ ها و جلبک ها می باشند که در استخر ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رنگ اپوکسی : رنگ اپوکسی از رنگ‌های صنعتی است که در نمای ساختمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین از رنگ‌های اپوکسی به علت مقاومت بالا در انواع کفپوش نیز استفاده می‌شود.

رنگ نانو : رنگ نانو از رنگ‌های عایق با کیفیت بالا در مقابل عوامل جوی می‌باشد و این رنگ را برای استفاده در نما بسیار مناسب کرده است.

نمونه کار در این زمینه


لیست قیمت نقاشی ساختمان1402

خدمات قیمت براساس مترمربع دلیل افزایش قیمت
اجرای رنگ کینیتکس با مصالح 100,000 تا 115,000 برند – ارتفاع – زمان تحویل پروژه – نوع اجرا (غلطک – پمپ) – سختی کار
اجرای رنگ نمای درجه یک (رنگ نانو – سیلیکونی) ایرانی با مصالح 190,000 تا 200,000 برند – ارتفاع – زمان تحویل پروژه – نوع اجرا (غلطک – پمپ) – سختی کار
اجرای رنگ جوتن با مصالح 550,000 تا 600,000
رنگبندی – ارتفاع – زمان تحویل پروژه – سختی کار
اجرای اپوکسی با مصالح
220,000 تا 250,000

ارتفاع – زمان تحویل پروژه – سختی کار
جهت مشاوره رایگان و یا درخواست بازدید رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.