سوال دارید؟

02333344716

آدرس ما

سمنان

 

سبد خرید

رنگ آمیزی نما با رنگ جوتن

دسته بندی پروژه ها

سمنان

info@rangamizanbartar.ir

۰۹۳۹۹۴۶۹۸۵۰

از شنبه تا چهارشبه ۹ تا ۱۸

رنگ آمیزی نما با رنگ جوتن
414
1400-12-04
رنگ آمیزان برتر

رنگ جوتن از جمله با کیفیت ترین رنگ های ساختمانی هستند که برای استفاده در نما و نقاط داخلی ساختمان طراحی و تولید شده اند این محصول ارزشمند را می توان بر روی لکیه ی سطوح گچ ،سیمان ، چوب ،کناف و هر نوع دیگر از سطوح مورد استفاده قرار داد.یکی از علل رونق این رنگ این است که این رنگ اکریلیک بر پایه ی آب است .

رنگ های جوتن با پوشش دهی بسیار بالا ،مقاومت طولانی داشته و برای ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی و حتی رستوران ها نیز مناسب هستند چون به سادگی کثیف و لک نشده و به راحتی قابلیت شستشو دارند و در سالهای طولانی کیفیت و زیبایی خود را از دست نمی دهند.

از مزایای کلی در این رنگ می توان به ضربه پذیر بودن و دوام و کارایی در مقابل شرایط جوی اشاره کرد که موجب شده این رنگ از رنگ های محبوب باشد.همچنین رنگ مولتی کالر ترکیباتی دارد که رنگ را از همه نظر غنی کرده و هزینه های اضافی که برای ترمیم و نقاشی مجدد نیاز بود برطرف کرده است.

اجرای رنگ جوتن

اجرای رنگ جوتن ساده و بافت دار با قیمت مناسب و با کیفیت تضمینی توسط استادکاران با تجربه گروه نقاشی لوکس. جهت سب مشاوره رایگان و استعلام قیمت اجرای رنگ جوتن با مشاورین ما تماس بگیرید.

این محصول بی نظیر دارای گواهی سلامت و کیفیت از اروپا است .مقاومت در برابر ضربه و فشار ،ساییدگی ،مواد شیمیایی و همچنین پوشش دهی درزها ،استحکام خمشی و مقاومت در برابر شرایط جوی در هر نوع آب و هوایی از امتیازات این محصول است.

رنگ های مولتی کالر با تنوع بیش از ۱۶۰۰ طیف رنگی بر پایه آب یا تینر موجود هستند که می توان طراحی های نامحدودی در رنگ آمیزی دکوراتیو اجرا کرد.